یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه تبریز + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۳۷۴۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه تبریز + فیلم
سازمان هواپیمایی کشور در حالی از بخشنامه ممنوع بودن ورود حیوانات زنده خصوصاً سگ به محوطه ترمینال‌های مسافری فرودگاهی خبر داد که امروز سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه تبریز جولان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز فیلمی در فضای مجازی با عنوان جولان سگ‌های ولگرد در داخل باند پرواز فرودگاه تبریز از داخل هواپیما توسط یکی از مسافران منتشر شد بدنبال آن تلاش برای تماس با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در قبال این فیلم (صحت و سقم) نتیجه‌ای نداد.

جالب است بدانید حتی حضور پرندگانی مانند کبوتر و گنجشک در اطراف باند فرودگاه، می‌تواند ایجاد مشکل برای هواپیما کند چه برسد به خطری که سگ‌های ولگرد می‌توانند برای هواپیما‌ها ایجاد کنند.

در دستورالعمل‌های بین‌المللی پرواز، قسمتی وجود دارد به نام «بندکنترل پرندگان و حیوانات». کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما راستش را بخواهید مطابق این دستورالعمل در محیط فرودگاه‌ها و باند پرواز و فضای بالای آن نباید هیچ پرنده و یا حیوانی هنگام پرواز یک هواپیما وجود داشته باشد، چون این پرندگان و حیوانات می‌توانند باعث ایجاد سوانح و حوادثی برای هواپیما شوند چه برسد به قدم زدن سگ‌های در باند فرودگاه.

ورود سگ و سایر حیوانات زنده به ترمینال‌های مسافری فرودگاه‌ها ممنوع شد

این فیلم امروز در حالی منتشر که سازمان هواپیمایی کشور  طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که  ورود حیوانات زنده خصوصاً سگ به محوطه ترمینال‌های مسافری فرودگاهی ممنوع است.

سازمان هواپیمایی کشوری در این اعلام کرد: مطابق بخشنامه این سازمان در صورت همراه داشتن حیوانات زنده خصوصاً سگ باید به قسمت بار (cargo) شرکت‌های هواپیمایی تحویل داده شوند.

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ مهر ماه اجرایی می‌شود در همین زمینه تمام شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت مالی یا ضرر یا زیان ناشی از این مهم به مسافرین خود اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->